Pages

Thursday, June 17, 2010

Memperkenalkan SumayaMariti Fashion

SumayaMariti Fashion adalah kedai jahitan feshen untuk wanita dan juga laki-laki. Kami menyediakan perkhidmatan menjahit pakaian Melayu tradisional dan moden yang berkualiti dan juga menyediakan pakaian yang sudah siap dijahit untuk dibeli. Bagi kaum pria silalah bawa pakaian contoh untuk kami buatkan.

Kami juga menyediakan khidmat menjahit manik-manik ke atas pakain sebagaimana yang dikehendaki oleh pelanggan kami.

Kami juga menyediakan perkhidmatan melekatkan permata pada pakaian yang perlu di lekatkan dengan permata SWAROVSKI yang terdapat dijual di kedai kami. Permata
Swarovski mempunyai kualiti tinggi dan kilauan warnanya yang tersendiri. Harganya adalah begitu berpatutan. Swarovski adalah permata/kristal buatan yang terbaik di dunia. Sesuatu yang baru bagi kebanyakan orang.

Kami begitu perihatin tentang kualiti dan mencuba sedaya upaya untuk memberi kepuasan kepada pelanggan-pelanggan kami.


Introducing SumayaMariti Fashion

Greetings, we serve ladies as well as gentlemen with the highest quality of work we can attain. We specialise in traditional Malay fashions and also sell ready-made clothes at our shop, SumayaMariti Fashion. For the gentlemen, please bring along your ready-made apparel for us to model from.

We also do beading onto clothes according to the wishes of our customers. We do the
meticulous bead work with pride and care.

SumayaMariti Fashion also provides the service of embedding the SWAROVSKI custom diamonds to enhance the beauty of fashion clothes. The Swarovski "diamonds" have their own distinctively eye-catching winning colour and tinge. The best costume jewelery diamonds in the world. These imitation diamonds are so reasonably priced. A novelty for many.

We take great pains to maintain our standards in our finished products and customer service.

No comments:

Post a Comment